Падзел функцый у новым Законе аб тэндэрах
Posted: Wed Dec 18, 2024 9:57 am
У сітуацыі, калі кожнае рашэнне ўплывае на калектыўны дабрабыт, новы закон аб таргах выступае ў якасці важнага кодэкса паводзін для дзяржаўных кіраўнікоў.
Падзел абавязкаў, адзін з цэнтральных прынцыпаў гэтага закона, з'яўляецца больш чым кіраўніцтвам; Гэта важная стратэгія для ўмацавання цэласнасці і эфектыўнасці таргоў і дзяржаўнага кіравання.
Гэта адказ для кіраўніцтва, якое імкнецца дыстанцыявацца ад парушэнняў, паколькі NLLC не толькі ўмацоўвае гэтую канцэпцыю, але і падымае яе да ўзроўню прыярытэту.
Новы закон аб таргах падкрэслівае гэты прынцып, калі яго важнасць адыгрываецца ў прадухіленні канфліктаў інтарэсаў і гарантаванні больш справядлівага і празрыстага працэсу.
На практыцы гэта азначае размеркаванне абавязкаў паміж рознымі аддзеламі і асобамі, забеспячэнне таго, каб падрыхтоўка паведамлення, ацэнка прапаноў і кантроль за выкананнем кантракта ажыццяўляліся рознымі групамі.
Варта падкрэсліць, што артыкул 7 новага закона аб таргах яшчэ больш апісвае дзяржаўных агентаў і што кампетэнтны орган павінен пазбягаць канцэнтрацыі функцый у аднаго агента, спрыяючы збалансаванаму размеркаванню задач.
Гэта вельмі важна для зніжэння карупцыйных рызык і павышэння эфектыўнасці таргоў.
Для ажыццяўлення гэтага падзелу дзяржаўныя менеджэры могуць прыняць такія меры, як стварэнне спецыялізаваных камісій, выкарыстанне электронных сістэм, якія запісваюць і аўдытуюць усе этапы працэсу, і пастаяннае навучанне супрацоўнікаў, якія ўдзельнічаюць у таргах.
У рэшце рэшт, як кажа прафесар Якабі Фернандэс, « гэты клопат аб падзеле функцый з'яўляецца адным са спосабаў барацьбы з карупцыяй, які выкарыстоўвае заканадаўца, таму што ў органе, дзе функцыі вельмі добра падзеленыя, карупцыянер не зацікаўлены ў тым, каб выступаць перад кожным з агентаў, якія спрабуюць сапсаваць яго. Акрамя таго
, новы закон таксама прыносіць новаўвядзенні, такія як Нацыянальны партал дзяржаўных закупак (PNCP), які цэнтралізуе інфармацыю і забяспечвае большую празрыстасць.
Мы таксама можам вылучыць цэнтралізацыю інфармацыі за кошт выкарыстання сучасных тэхналогій і метадаў, такіх як BIM (інфармацыйнае мадэляванне будынкаў) для грамадскіх работ і інжынерных паслуг; павышэнне дакладнасці і якасці праектаў.
Для бяспечнай і эфектыўнай навігацыі па новых рэкамендацыях 14.133/21 мы запрашаем вас наведаць нашу поўную і бяспечную платформу , якая дапаможа вам дасягнуць больш комплекснага кіравання дзяржаўнымі закупкамі.
Адказнасць і добрасумленнасць у новым законе аб таргах
Відавочна, што новы закон аб таргах увёў і аб'яднаў некалькі аспектаў, звязаных з публічнымі таргамі і заключэннем кантрактаў у Бразіліі, усталяваўшы прынцыпы , рэкамендацыі і патрабаванні, накіраваныя на паляпшэнне гэтых працэсаў.
У гэтым выпадку, хоць у новым законе няма шырокай згадкі аб падзеле абавязкаў, ён прадстаўляе меры, якія спрыяюць гэтай практыцы ва ўсіх сваіх артыкулах.
Ён унёс важныя азначэнні і палажэнні аб ролях і функцыях агентаў, якія ўдзельнічаюць у таргах. Паглядзім?
Агент па кантракце, які характарызуецца артыкулам 8 новага Закона аб тэндэрах, з'яўляецца асобай, адказнай за прыняцце рашэнняў, маніторынг ходу таргоў, наданне імпульсу працэдуры таргоў і ажыццяўленне любых іншых дзеянняў, неабходных для бесперабойнага правядзення тэндэру, пакуль зацвярджэнне.
Акрамя таго, кантрактнаму агенту будзе дапамагаць Купіць спіс нумароў тэлефонаў група падтрымкі, і ён будзе несці індывідуальную адказнасць за дзеянні, якія ён выконвае, за выключэннем выпадкаў, калі дзеянні каманды дапусцілі памылку.
Аўкцыяніст — службовая асоба , адказная за правядзенне таргоў у рэжыме аўкцыёну, прадугледжаная тым жа артыкулам 8.
У іх абавязкі ўваходзіць аналіз прапаноў, правядзенне сесіі, вызначэнне прапановы-пераможцы, зацвярджэнне вынікаў таргоў кампетэнтным органам або органам, сярод іншых адпаведных дзеянняў.
Нягледзячы на тое, што новы закон аб таргах канкрэтна не вызначае ролю інспектара па таргах, ён устанаўлівае неабходнасць нагляду і маніторынгу дзяржаўных кантрактаў.
Кантрактны інспектар, прадугледжаны ў артыкуле 117 NLLC, з'яўляецца асобай, прызначанай для маніторынгу і нагляду за выкананнем дагавора, забеспячэннем выканання дагаворных пунктаў і якасці кантрактнага аб'екта.
Кантрактны камітэт, які згадваецца ў артыкуле 6, утвораны групай прызначаных дзяржаўных прадстаўнікоў, прызначаных Адміністрацыяй на пастаяннай або спецыяльнай аснове, з функцыяй атрымання, вывучэння і ацэнкі дакументаў, звязаных з таргамі і дапаможнымі працэдурамі.
Вызначаючы ролі і абавязкі задзейнічаных агентаў і ўскосна спрыяючы падзелу абавязкаў, NLLC спрыяе прадухіленні махлярства, забяспечваючы цэласнасць працэсу ў цэлым.
Варта таксама падкрэсліць, што падліковыя суды выконваюць фундаментальную ролю ў наглядзе і кантролі за тэндэрамі, забяспечваючы правядзенне працэсаў у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам.
Гэтыя суды з'яўляюцца дапаможнымі органамі заканадаўчай улады, адказнымі за бухгалтарскі, фінансавы, бюджэтны, аператыўны і вотчынны нагляд за дзяржаўнымі арганізацыямі ў прамым і ўскосным кіраванні.
Яго абавязкі і ўклад важныя для прадухілення, выяўлення і выпраўлення парушэнняў або незаконных дзеянняў у таргох, у тым ліку:
Інспекцыя: маніторынг таргоў для праверкі адпаведнасці заканадаўству.
Ацэнка ўліковых запісаў: Ацэнка ўліковых запісаў публічных адміністратараў, прымяненне санкцый пры неабходнасці.
Рэвізіі і праверкі: Праверка законнасці і эканамічнасці таргоў і дагаворных актаў.
Кіраўніцтва: Прапанова рэкамендацый па належнай практыцы ў таргах і кантрактах.
Выдача заключэнняў і палажэнняў: падрыхтоўка дакументаў, якія кіруюць дзяржаўным кіраўніцтвам у тэндэрных працэсах.
Яго ўклад у празрыстасць і законнасць: Прадухіленне махлярства: спрыяе пазбяганню парушэнняў, спрыяе этычнаму выкарыстанню дзяржаўных рэсурсаў. Прасоўванне празрыстасці: прадастаўленне справаздач і рашэнняў, што дазваляе грамадскае назіранне. Прасоўванне перадавой практыкі: Кіраўніцтва па прыняцці эфектыўнай і этычнай практыкі ў дзяржаўным кіраванні. Паляпшэнне заканадаўства: Вашы рашэнні ўплываюць на паляпшэнне заканадаўства аб таргах і кантрактах. Такім чынам, можна пацвердзіць, што кантрольныя суды адыгрываюць вырашальную ролю ў забеспячэнні таго, каб працэсы публічных таргоў і заключэння кантрактаў праводзіліся законным і празрыстым спосабам, абараняючы грамадскія інтарэсы і садзейнічаючы мэтазгоднаму выкарыстанню дзяржаўных рэсурсаў.
Больш бяспечныя дзяржаўныя закупкі з новым законам аб таргах
У гэтым тэксце вы заўважылі, што новы закон аб таргах не дарэмна ўвёў прынцып падзелу абавязкаў, у рэшце рэшт, гэты прынцып дзейнічае як важны механізм для забеспячэння добрасумленнасці і адказнасці ў працэсе таргоў.
Вядома, што ў аснове Закона 14,133/21 знаходзіцца артыкул 7, які ўстанаўлівае дакладныя рэкамендацыі для дзеянняў падрадных агентаў, аўкцыёнаў і іншых працэсаў таргоў. Гэты артыкул дапамагае нам лепш зразумець, як прымяняць належнае кіраванне, гарантуючы, што кожны крок у працэсе таргоў выконваецца з асаблівай асцярожнасцю.
Цікавай дэталлю з'яўляецца тое, што падзел абавязкаў выходзіць за рамкі простага падзелу задач; гэта спрыяе культуры стрымак і проціваг у рамках дзяржаўнага кіравання.
Гэта азначае, што кожны агент, няхай гэта будзе кантрактны агент, аўкцыёніст або члены кантрактнага камітэта, дзейнічае ў сістэме, дзе іх дзеянні дапаўняюцца і правяраюцца іншымі, ствараючы сетку бяспекі ад безгаспадарчасці і карупцыі.
Цікава, што падзел абавязкаў таксама станоўча ўплывае на якасць паслуг і тавараў, якія закупляюцца па тэндэрах.
З рознымі агентамі, якія спецыялізуюцца ў сваіх галінах, ёсць больш шанцаў вызначыць тэхнічна больш надзейныя і эканамічна больш выгадныя прапановы.
Федэральны аўдытны суд ( TCU ) адыгрывае важную ролю ў гэтым кантэксце, дзе ён не толькі кантралюе і ацэньвае законнасць таргоў, але і дзейнічае актыўна, прапаноўваючы рэкамендацыі і рэкамендацыі па паляпшэнні працэдур.
Новы закон аб таргах - гэта запрашэнне для ўсіх, хто ўдзельнічае ў дзяржаўных закупках, да дасканаласці і этыкі. Гэта заканадаўства, якое адлюстроўвае сталенне бразільскага дзяржаўнага сектара, і
мы ўжо ўключылі гэтыя новыя функцыі ў новы закон аб таргах. прапаноўваючы дзяржаўным менеджэрам абноўленыя інструменты, якія адпавядаюць лепшай рынкавай практыцы.
Наш EAD , напрыклад, быў распрацаваны, каб навучаць і інфармаваць не толькі гэтую тэму, але і некаторыя іншыя ў экасістэме таргоў, гарантуючы, што вы заўсёды наперадзе ў дзяржаўных закупках.
Робячы нешта простае, ператвараецца! Пойдзем разам?
Будзьце ў курсе ўсіх навін партала ў нашых сацыяльных сетках .
Падзел абавязкаў, адзін з цэнтральных прынцыпаў гэтага закона, з'яўляецца больш чым кіраўніцтвам; Гэта важная стратэгія для ўмацавання цэласнасці і эфектыўнасці таргоў і дзяржаўнага кіравання.
Гэта адказ для кіраўніцтва, якое імкнецца дыстанцыявацца ад парушэнняў, паколькі NLLC не толькі ўмацоўвае гэтую канцэпцыю, але і падымае яе да ўзроўню прыярытэту.
Новы закон аб таргах падкрэслівае гэты прынцып, калі яго важнасць адыгрываецца ў прадухіленні канфліктаў інтарэсаў і гарантаванні больш справядлівага і празрыстага працэсу.
На практыцы гэта азначае размеркаванне абавязкаў паміж рознымі аддзеламі і асобамі, забеспячэнне таго, каб падрыхтоўка паведамлення, ацэнка прапаноў і кантроль за выкананнем кантракта ажыццяўляліся рознымі групамі.
Варта падкрэсліць, што артыкул 7 новага закона аб таргах яшчэ больш апісвае дзяржаўных агентаў і што кампетэнтны орган павінен пазбягаць канцэнтрацыі функцый у аднаго агента, спрыяючы збалансаванаму размеркаванню задач.
Гэта вельмі важна для зніжэння карупцыйных рызык і павышэння эфектыўнасці таргоў.
Для ажыццяўлення гэтага падзелу дзяржаўныя менеджэры могуць прыняць такія меры, як стварэнне спецыялізаваных камісій, выкарыстанне электронных сістэм, якія запісваюць і аўдытуюць усе этапы працэсу, і пастаяннае навучанне супрацоўнікаў, якія ўдзельнічаюць у таргах.
У рэшце рэшт, як кажа прафесар Якабі Фернандэс, « гэты клопат аб падзеле функцый з'яўляецца адным са спосабаў барацьбы з карупцыяй, які выкарыстоўвае заканадаўца, таму што ў органе, дзе функцыі вельмі добра падзеленыя, карупцыянер не зацікаўлены ў тым, каб выступаць перад кожным з агентаў, якія спрабуюць сапсаваць яго. Акрамя таго
, новы закон таксама прыносіць новаўвядзенні, такія як Нацыянальны партал дзяржаўных закупак (PNCP), які цэнтралізуе інфармацыю і забяспечвае большую празрыстасць.
Мы таксама можам вылучыць цэнтралізацыю інфармацыі за кошт выкарыстання сучасных тэхналогій і метадаў, такіх як BIM (інфармацыйнае мадэляванне будынкаў) для грамадскіх работ і інжынерных паслуг; павышэнне дакладнасці і якасці праектаў.
Для бяспечнай і эфектыўнай навігацыі па новых рэкамендацыях 14.133/21 мы запрашаем вас наведаць нашу поўную і бяспечную платформу , якая дапаможа вам дасягнуць больш комплекснага кіравання дзяржаўнымі закупкамі.
Адказнасць і добрасумленнасць у новым законе аб таргах
Відавочна, што новы закон аб таргах увёў і аб'яднаў некалькі аспектаў, звязаных з публічнымі таргамі і заключэннем кантрактаў у Бразіліі, усталяваўшы прынцыпы , рэкамендацыі і патрабаванні, накіраваныя на паляпшэнне гэтых працэсаў.
У гэтым выпадку, хоць у новым законе няма шырокай згадкі аб падзеле абавязкаў, ён прадстаўляе меры, якія спрыяюць гэтай практыцы ва ўсіх сваіх артыкулах.
Ён унёс важныя азначэнні і палажэнні аб ролях і функцыях агентаў, якія ўдзельнічаюць у таргах. Паглядзім?
Агент па кантракце, які характарызуецца артыкулам 8 новага Закона аб тэндэрах, з'яўляецца асобай, адказнай за прыняцце рашэнняў, маніторынг ходу таргоў, наданне імпульсу працэдуры таргоў і ажыццяўленне любых іншых дзеянняў, неабходных для бесперабойнага правядзення тэндэру, пакуль зацвярджэнне.
Акрамя таго, кантрактнаму агенту будзе дапамагаць Купіць спіс нумароў тэлефонаў група падтрымкі, і ён будзе несці індывідуальную адказнасць за дзеянні, якія ён выконвае, за выключэннем выпадкаў, калі дзеянні каманды дапусцілі памылку.
Аўкцыяніст — службовая асоба , адказная за правядзенне таргоў у рэжыме аўкцыёну, прадугледжаная тым жа артыкулам 8.
У іх абавязкі ўваходзіць аналіз прапаноў, правядзенне сесіі, вызначэнне прапановы-пераможцы, зацвярджэнне вынікаў таргоў кампетэнтным органам або органам, сярод іншых адпаведных дзеянняў.
Нягледзячы на тое, што новы закон аб таргах канкрэтна не вызначае ролю інспектара па таргах, ён устанаўлівае неабходнасць нагляду і маніторынгу дзяржаўных кантрактаў.
Кантрактны інспектар, прадугледжаны ў артыкуле 117 NLLC, з'яўляецца асобай, прызначанай для маніторынгу і нагляду за выкананнем дагавора, забеспячэннем выканання дагаворных пунктаў і якасці кантрактнага аб'екта.
Кантрактны камітэт, які згадваецца ў артыкуле 6, утвораны групай прызначаных дзяржаўных прадстаўнікоў, прызначаных Адміністрацыяй на пастаяннай або спецыяльнай аснове, з функцыяй атрымання, вывучэння і ацэнкі дакументаў, звязаных з таргамі і дапаможнымі працэдурамі.
Вызначаючы ролі і абавязкі задзейнічаных агентаў і ўскосна спрыяючы падзелу абавязкаў, NLLC спрыяе прадухіленні махлярства, забяспечваючы цэласнасць працэсу ў цэлым.
Варта таксама падкрэсліць, што падліковыя суды выконваюць фундаментальную ролю ў наглядзе і кантролі за тэндэрамі, забяспечваючы правядзенне працэсаў у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам.
Гэтыя суды з'яўляюцца дапаможнымі органамі заканадаўчай улады, адказнымі за бухгалтарскі, фінансавы, бюджэтны, аператыўны і вотчынны нагляд за дзяржаўнымі арганізацыямі ў прамым і ўскосным кіраванні.
Яго абавязкі і ўклад важныя для прадухілення, выяўлення і выпраўлення парушэнняў або незаконных дзеянняў у таргох, у тым ліку:
Інспекцыя: маніторынг таргоў для праверкі адпаведнасці заканадаўству.
Ацэнка ўліковых запісаў: Ацэнка ўліковых запісаў публічных адміністратараў, прымяненне санкцый пры неабходнасці.
Рэвізіі і праверкі: Праверка законнасці і эканамічнасці таргоў і дагаворных актаў.
Кіраўніцтва: Прапанова рэкамендацый па належнай практыцы ў таргах і кантрактах.
Выдача заключэнняў і палажэнняў: падрыхтоўка дакументаў, якія кіруюць дзяржаўным кіраўніцтвам у тэндэрных працэсах.
Яго ўклад у празрыстасць і законнасць: Прадухіленне махлярства: спрыяе пазбяганню парушэнняў, спрыяе этычнаму выкарыстанню дзяржаўных рэсурсаў. Прасоўванне празрыстасці: прадастаўленне справаздач і рашэнняў, што дазваляе грамадскае назіранне. Прасоўванне перадавой практыкі: Кіраўніцтва па прыняцці эфектыўнай і этычнай практыкі ў дзяржаўным кіраванні. Паляпшэнне заканадаўства: Вашы рашэнні ўплываюць на паляпшэнне заканадаўства аб таргах і кантрактах. Такім чынам, можна пацвердзіць, што кантрольныя суды адыгрываюць вырашальную ролю ў забеспячэнні таго, каб працэсы публічных таргоў і заключэння кантрактаў праводзіліся законным і празрыстым спосабам, абараняючы грамадскія інтарэсы і садзейнічаючы мэтазгоднаму выкарыстанню дзяржаўных рэсурсаў.
Больш бяспечныя дзяржаўныя закупкі з новым законам аб таргах
У гэтым тэксце вы заўважылі, што новы закон аб таргах не дарэмна ўвёў прынцып падзелу абавязкаў, у рэшце рэшт, гэты прынцып дзейнічае як важны механізм для забеспячэння добрасумленнасці і адказнасці ў працэсе таргоў.
Вядома, што ў аснове Закона 14,133/21 знаходзіцца артыкул 7, які ўстанаўлівае дакладныя рэкамендацыі для дзеянняў падрадных агентаў, аўкцыёнаў і іншых працэсаў таргоў. Гэты артыкул дапамагае нам лепш зразумець, як прымяняць належнае кіраванне, гарантуючы, што кожны крок у працэсе таргоў выконваецца з асаблівай асцярожнасцю.
Цікавай дэталлю з'яўляецца тое, што падзел абавязкаў выходзіць за рамкі простага падзелу задач; гэта спрыяе культуры стрымак і проціваг у рамках дзяржаўнага кіравання.
Гэта азначае, што кожны агент, няхай гэта будзе кантрактны агент, аўкцыёніст або члены кантрактнага камітэта, дзейнічае ў сістэме, дзе іх дзеянні дапаўняюцца і правяраюцца іншымі, ствараючы сетку бяспекі ад безгаспадарчасці і карупцыі.
Цікава, што падзел абавязкаў таксама станоўча ўплывае на якасць паслуг і тавараў, якія закупляюцца па тэндэрах.
З рознымі агентамі, якія спецыялізуюцца ў сваіх галінах, ёсць больш шанцаў вызначыць тэхнічна больш надзейныя і эканамічна больш выгадныя прапановы.
Федэральны аўдытны суд ( TCU ) адыгрывае важную ролю ў гэтым кантэксце, дзе ён не толькі кантралюе і ацэньвае законнасць таргоў, але і дзейнічае актыўна, прапаноўваючы рэкамендацыі і рэкамендацыі па паляпшэнні працэдур.
Новы закон аб таргах - гэта запрашэнне для ўсіх, хто ўдзельнічае ў дзяржаўных закупках, да дасканаласці і этыкі. Гэта заканадаўства, якое адлюстроўвае сталенне бразільскага дзяржаўнага сектара, і
мы ўжо ўключылі гэтыя новыя функцыі ў новы закон аб таргах. прапаноўваючы дзяржаўным менеджэрам абноўленыя інструменты, якія адпавядаюць лепшай рынкавай практыцы.
Наш EAD , напрыклад, быў распрацаваны, каб навучаць і інфармаваць не толькі гэтую тэму, але і некаторыя іншыя ў экасістэме таргоў, гарантуючы, што вы заўсёды наперадзе ў дзяржаўных закупках.
Робячы нешта простае, ператвараецца! Пойдзем разам?
Будзьце ў курсе ўсіх навін партала ў нашых сацыяльных сетках .